FAQ - Často kladené otázky

Projděte si naše FAQ předtím než budete kontaktovat náš helpdesk. Věříme, že zde najdete odpovědi na většinu Vašich dotazů.

 

FAQ - Faktury a platby

1) Jsou uvedené ceny včetně DPH?
2) Jak mám uhradit výzvu k platbě?
3) Kdy dostanu daňový doklad?
4) Mohu přijmout daňový doklad v elektronické podobě?
5) Co se stane, nebude-li výzva k platbě uhrazena v termínu splatnosti ?
6) Jak mohu změnit fakturační kontakty nebo převést službu na jiný subjekt?


1) Jsou uvedené ceny včetně DPH? 

Ne, všechny ceny uváděné na našich stránkách jsou bez DPH.


2) Jak mám uhradit výzvu k platbě? 

Platby za domény nelze provádět složenkami České pošty na adresu společnosti. Pokud si přejete uhradit danou částku jinak, než bankovním převodem, učiňte tak složením hotovosti na jakékoliv pobočce naší banky s uvedením správného variabilního symbolu, který naleznete ve výzvě k platbě.


3) Kdy dostanu daňový doklad? 

Daňový doklad Vám bude zaslán v elektronické podobě (PDF) na e-mail po provedení platby na náš účet.


4) Mohu přijmout daňový doklad v elektronické podobě? 

Jistě, daňový doklad lze dle § 26 (4) zákona 235/2004 Sb vystavit a zaslat i v elektronické podobě. Tento doklad je tedy řádným daňovým dokladem. Zasílání daňových dokladů elektronickou cestou je v souladu s našimi obchodními podmínkami a výrazně zefektivňuje komunikaci se zákazníkem.


5) Co se stane, nebude-li výzva k platbě uhrazena v termínu splatnosti ? 

Pokud není platba připsána na náš účet ani v den splatnosti výzvy k platbě, potom jsou provedeny následující kroky

  1. den po spatnosti je zasláno další upozornění a služby jsou dočasně vyřazeny z provozu
  2. pokud zákazník ani poté nezaplatí je po 60 dnech služba s konečnou platností zrušena a zákazník o tomto kroku informován emailem, službu již ptom nelze obnovit, ale je nutno ji znovu objednat.

 


6) Jak mohu změnit fakturační kontakty nebo převést službu na jiný subjekt? 

Toto zatím není možné přes administraci, do nové administrace je to připravováno. Nyní stačí poslat z emailu původního kontaktu požadovanou změnu nebo nový fakturační kontakt na helpdesk (zavináč) web4ce.cz a my změnu provedeme.


 

Krátké novinky RSS

1.1.2019 PF 2019
 
1.1.2018 PF 2018
 
9.6.2016 Platby ze Slovenska
 
2.2.2016 Bazar
 
31.12.2015 PF 2016
 
 
 
 

© Web4ce, s.r.o. 2009 | Webhosting a webdesign Web4ce, s.r.o. | Provozováno na CMS E4E | Mapa webu | Facebook

Vyhledat

Je doména volná?
www.