FAQ - Často kladené otázky

Projděte si naše FAQ předtím než budete kontaktovat náš helpdesk. Věříme, že zde najdete odpovědi na většinu Vašich dotazů.

 

FAQ - Outlook Express

1) Nastavení pošty v MS Outlook Express.


1) Nastavení pošty v MS Outlook Express. 

V nabídce "Nástroje" vyberte položku "Účty".

V okně "Účty sítě Internet" vyberte záložku "Pošta".

Stiskněte tlačítko "Přidat" a vyberte položku "Pošta".

Vyplňte své jméno a stiskněte tlačítko "Další".

Vyplňte svou adresu a stiskněte tlačítko "Další".

Vyberte typ serveru POP3 nebo IMAP, vyplňte do obou polí adresu "mail.vasedomena.cz" a stiskněte tlačítko "Další".

Vyplňte název účtu a heslo a stiskněte tlačítko "Další". Název účtu je názevschránky@vasedomena.cz

Stiskněte tlačítko "Dokončit".

V okně "Účty sítě Internet" vyberte již vytvořený účet a stiskněte tlačítko "Vlastnosti"

V záložce "Obecné" zkontrolujte a případně upravte své jméno a adresu.

V záložce "Servery" zkontrolujte a případně upravte adresu serveru příchozí a odesílané pošty (mail.vasedomena.cz). Zaškrtněte položku "Server vyžaduje ověření" a klikněte na tlačítko „Nastaveni“.

Zvolte „Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty“ a klikněte na tlačítko „Ok“

Klikněte na tlačítko „Použít“ a následně na „Ok“. Nastavení je hotové.


 

Krátké novinky RSS

1.1.2019 PF 2019
 
1.1.2018 PF 2018
 
9.6.2016 Platby ze Slovenska
 
2.2.2016 Bazar
 
31.12.2015 PF 2016
 
 
 
 

© Web4ce, s.r.o. 2009 | Webhosting a webdesign Web4ce, s.r.o. | Provozováno na CMS E4E | Mapa webu | Facebook

Vyhledat

Je doména volná?
www.