FAQ - Často kladené otázky
Než budete kontaktovat náš helpdesk, využijte sekci často kladených dotazů (FAQ). Věříme, že zde najdete odpovědi na většinu Vašich otázek.
FAQ - Nabízené služby - podpora
1) Jak spolehlivé jsou vaše služby?
2) Poskytujete i služby týkající se webdesignu a údržby stránek?
3) Jak Vás kontaktovat v případě potřeby technické podpory?
4) Jaké služby poskytujete ?
1) Jak spolehlivé jsou vaše služby?
Snažíme se naše služby zabezpečit s maximální péčí tak, aby byly vždy dostupné. Proto jsme schopni garantovat jejich dostupnost na úrovni 99%. Skutečná dostupnost je však mnohem vyšší.
Spolehlivosti dosahujeme kompletním zdvojením všech aktivních i pasivních prvků. Máme 2 nezávislé linky do NIXu a 2 nezávislé linky do zahraničí, všechny switche i FW jsou zdvojené, stejně tak je každý server připojen pomocí dvou síťových připojení do různých cest. Webové i DB servery jsou vzájemně zastupitelné. Data se v reálném čase replikují.
2) Poskytujete i služby týkající se webdesignu a údržby stránek?
Ano, aktuální portfolio služeb, včetně referencí, naleznete na http://www.web4ce.cz nebo nás kontaktujte na e-mailové adrese sales@web4ce.cz
3) Jak Vás kontaktovat v případě potřeby technické podpory?
E-mailem na adrese helpdesk @ web4ce.cz nebo telefonicky na telefonním čísle: (+420) 270 005 148. Podpora je Vám k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 17:00.
4) Jaké služby poskytujete ?
Poskytujeme
- registrace domén
- webhosting + multihosting
- pronájem virtuálních serverů
- housing zákaznických serverů
- pronájem dedikovných serverů + jejicj management
- monitoring zákaznických serverů
- vývoj zákaznických webů a portálů
- registraci SSL certifikátů
V případě poptávky libovolné z výše uvedených služeb kontaktujte naši linku podpory zákazníků.
Krátké novinky RSS
© Web4ce, s.r.o. 2009 | Webhosting a webdesign Web4ce, s.r.o. | Provozováno na CMS E4E | Mapa webu | Facebook