FAQ - Často kladené otázky
Projděte si naše FAQ předtím než budete kontaktovat náš helpdesk. Věříme, že zde najdete odpovědi na většinu Vašich dotazů.
FAQ - Outlook Express
1) Nastavení pošty v MS Outlook Express.
1) Nastavení pošty v MS Outlook Express.
V nabídce "Nástroje" vyberte položku "Účty".
V okně "Účty sítě Internet" vyberte záložku "Pošta".
Stiskněte tlačítko "Přidat" a vyberte položku "Pošta".
Vyplňte své jméno a stiskněte tlačítko "Další".
Vyplňte svou adresu a stiskněte tlačítko "Další".
Vyberte typ serveru POP3 nebo IMAP, vyplňte do obou polí adresu "mail.vasedomena.cz" a stiskněte tlačítko "Další".
Vyplňte název účtu a heslo a stiskněte tlačítko "Další". Název účtu je názevschránky@vasedomena.cz
Stiskněte tlačítko "Dokončit".
V okně "Účty sítě Internet" vyberte již vytvořený účet a stiskněte tlačítko "Vlastnosti"
V záložce "Obecné" zkontrolujte a případně upravte své jméno a adresu.
V záložce "Servery" zkontrolujte a případně upravte adresu serveru příchozí a odesílané pošty (mail.vasedomena.cz). Zaškrtněte položku "Server vyžaduje ověření" a klikněte na tlačítko „Nastaveni“.
Zvolte „Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty“ a klikněte na tlačítko „Ok“
Klikněte na tlačítko „Použít“ a následně na „Ok“. Nastavení je hotové.
Krátké novinky RSS
© Web4ce, s.r.o. 2009 | Webhosting a webdesign Web4ce, s.r.o. | Provozováno na CMS E4E | Mapa webu | Facebook