FAQ - Často kladené otázky

Projděte si naše FAQ předtím než budete kontaktovat náš helpdesk. Věříme, že zde najdete odpovědi na většinu Vašich dotazů.

 

FAQ - Domény

1) Je možné mít více domén na jeden webhosting ?
2) Když si zaregistruji novou doménu, kdo bude vlastníkem této domény?
3) Lze změnit vlastníka domény?
4) Kdo hlídá platnost mé domény?
5) Kdo je registrátor mé domény, pokud je registrována přes Web4ce, s.r.o.?
6) Jak vyzkouším svoji prezentaci před dokončením registrace nebo převodu domény?


1) Je možné mít více domén na jeden webhosting ? 

Samozřejmě, při registraci nebo převodu domény vyberte položku službu ALIAS k doméně a zadejte název domény na kterou chcete provést přesměrování. Tato služba je poskytována zdarma.


2) Když si zaregistruji novou doménu, kdo bude vlastníkem této domény? 

Vlastníkem a plátcem domény se stane osoba, kterou vyplníte při registraci nové domény. Výjimkou jsou slovenské domény, kde pravidla SK NIC neumožňují zřídit doménu neslovenským subjektům a tak je jako vlastník uvedena společnost Ignum, respektive její pobočka na Slovensku s tím, že veškerá práva objednatele domény jsou vyhrazena jemu. Toto právo je zakotveno ve smlouvě o vedení takové domény.


3) Lze změnit vlastníka domény? 

Změna vlastníka domény je poměrně složitý proces, nicméně změna možná samozřejmě je. Nyní ji ve většině případů provádíme pomocí autorizace na emailu původního a nového vlastníka. Stačí nám zaslat z autorizovaného emailu (emailu, který je veden v našem systému jako oprávněný s tou určitou doménou nakládat) kontaktní údaje nového vlastníka včetně emailové adresy a tel. čísla a my vygenerujeme požadavek na změnu, která bude automaticky odeslána na emaily původního i nového vlastníka. Po jejím potvrzení bude změna vlastníka provedena.

Výše uvedený způsob platí pro cz domény a eu domény (tam je však změna vlastníka podmíněná ročním prodloužením domény). Generické domény (com, net, biz, org) a některé další vyžadují ověřené podpisy původních i nových vlastníků na formuláři. U ostatních domén může být postup odlišný a může být též zpoplatněn, záleží na podmínkách správce doménového jména.


4) Kdo hlídá platnost mé domény? 

Pokud je technickým správcem domény spol. Web4ce s.r.o., je toto naše starost. Včas Vás upozorníme na blížící se konec platnosti domény a zajistíme její prodloužení. Pokud však doména není včas prodloužena (uhrazena), většina registrátorů ji následující den po expiraci zablokuje a prezentace ani emaily nejsou funkční.


5) Kdo je registrátor mé domény, pokud je registrována přes Web4ce, s.r.o.? 

Využíváme služeb IGNUM.CZ. Potvrzení o změnách na doméně Vám budou chodit z emailu info@domena.cz a registrátorem bude REG-IGNUM, pro generické domény spol. joker.com (CSL).

 


6) Jak vyzkouším svoji prezentaci před dokončením registrace nebo převodu domény? 

Vaše prezentace a administrační služby jsou přístupné na záložních adresách, které Vám jsou doručeny společně s přístupovými údaji. Tedy například http://autoservisnovak.cz.webX.web4ce.cz/ pro doménu autoservisnovak.cz. kde X je číslo webserveru. Celou a přesnou adresu naleznete v mailu s hesly.


 
 

© Web4ce, s.r.o. 2009 | Webhosting a webdesign Web4ce, s.r.o. | Provozováno na CMS E4E | Mapa webu | Facebook

Vyhledat

Je doména volná?
www.